سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: استرس و ترس از «کرونا» به نوعی در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی است و به عینه همگان شاهدیم که بسیاری از بخش های کشور تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و این یکی از صدها برنامه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان صبح امروز در نشست با مدیران مدارس علمیه، معاونان و اساتید حوزوی کردستان، اظهار داشت: بی شک بیماری کرونا در سال‌های خیلی پیش تر از این در آزمایشگاه ها ساخته شده است و اهداف استکباری بسیاری پشت سر این پدیده و ساخته دست بشر نهفته است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ظهور و شیوع این ویروس و همزمانی آن با برخی از رویدادهای جهانی و منطقه ای مبین همین امر است، لذا باید اذعان کرد که این ویروس محصول خود بشر است.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه تقابل های دولت ها در هر زمان شکل و چهره تازه ای به خود می گیرد، بیان داشت: بعد از جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و... بهترین سلاح برای ابرقدرتها، سلاح های بیولوژیک است، سلاحی که در کمترین زمان و با کمترین هزینه دستاوردهای بسیاری برای سازندگان آن دارد، همانطوری که اکنون شاهد این امر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان بیان کرد: سؤال اینجاست که شیوع این ویروس چگونه از کشوری آغاز شد که به عنوان نقطه مقابل کشورهای سرمایه داری در جهان شناخته می شد؟!

وی تصریح کرد: سؤال دیگر اینکه چرا خط سیر این بیماری ویروسی تا این حد هدفمند است و کشورهایی را هدف خود قرار می دهد که به نوعی مخالف سیاست های جهانی کشورهای غربی و سرمایه داری هستند؟!

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: تردید نباید داشت که جامعه جهانی امروز وارد نبردهای بیولوژیک شده است و سازندگان و دستان پشت پرده این امر به خوبی با ساخت این ویروس در حال مدیریت خواسته های خود هستند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کنار شیوع این ویروس، شاهد وقایع بزرگ و مهمی در جهان هستیم، ولی اخبار این بیماری این وقایع را به صورت تعمدا به دست فراموشی سپرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اظهار داشت: همچنین یکی از کشورهای هدف این ویروس ایران اسلامی است. امسال یعنی سال ۹۸ هم برای ملت ما و هم برای دشمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود تا جایی که در این سال ملت ایران هر گونه توطئه ای را تجربه کردند ولی هرگز قافیه را به دشمن نباختند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت:  امروز باید مدیریت بحران را به شکلی تخصصی تر انجام دهیم و از اقدامات احساسی که همان خواسته دشمن است خود را دور نگه داریم. امروز استرس و ترس از این بیماری به نوعی در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی است و به عینه همگان شاهدیم که بسیاری از بخش های کشور تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و این یکی از صدها برنامه دشمن است.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود بیان داشت: این رویداد جهانی بی شک روزی به پایان خواهد رسید، ولی باید همه بدانیم که جنگ و تقابل دشمن بسیار پیچیده شده است و باید خود را برای هر گونه تقابل با دشمنی که چهره اش پنهان و نهان است آماده سازیم و بهترین استراتژی در این میان، آمادگی تمامی امکانات کشور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha